zondag 27 november 2016

Ladies bag

Mijn tassenverzameling is ondertussen behoorlijk gegroeid, maar op de een of andere manier kom ik toch altijd weer bij dezelfde tas uit als ik snel weg moet. Meestal heb ik geen zin om al mijn spullen uit de ene tas te halen en in de andere tas te doen. Voor dit probleem heb ik nu een oplossing gevonden. Een tasje met daarin al je musthaves, waarmee je al je spullen in een keer naar een andere tas verplaatst.


Wat zit erin:

Kauwgum of pepermuntjes
Haarelastiekjes en speldjes
Maandverband, tampons en inlegkruisjes
Je make-up musthaves
Reinigingsdoekjes voor je gezicht
Pleisters
Pijnstillers
Een reservesleutel
Deo
Een mini parfumflesje
Lippenbalsem
Pen en notietieblokje
Lenzendoosje of brillendoekje
Spiegeltje 
Nagelvijl

Je hoeft natuurlijk niet al deze producten in je tasje te stoppen. Zoek spullen bij elkaar waarvan je denkt echt niet zonder te kunnen. Kies een leuk tasje en klaar!
Tijd om al die tassen te showen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten